سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا آزاده‏اى نیست که این خرده طعام مانده در کام دنیا را بیفکند و براى آنان که در خورش هستند نهد ؟ . جانهاى شما را بهایى نیست جز بهشت جاودان پس مفروشیدش جز بدان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :68
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2154909
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/26
2:58 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced v4.41.0315.0262 / 5.0.0316.0317 / Lite 4.45.2.0287 - نرم افزار ساخت درایو مجازی و شبیه سازی قفل ها

DAEMON Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است.  این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت می شود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است. این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools:
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی / دی وی دی
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های (Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks etc.)
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فورمت های رایج از جمله :  cue/bin , iso , ccd (CloneCD) , bwt (Blindwrite) , mds (Media Deor File) , cdi (Disjuggler) , nrg (Nero - must have ImageDrive installed) , pdi (Instant CD/DVD) , b5t (BlindWrite 5)
تغییرات که در این نسخه ایجاد شده است :
- پشتیبانی از StarForce 4.70
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و DAEMON Tools Pro ایجاد می شوند
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
- برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
- قابلیت چک کردن نسخه ی جدید نرم افزار
- افزایش کارایی موتور درایو مجازی
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Goo Ball Madness v1.0u3 - بازی حفظ تعادل توپ

Goo Ball Madness بازی هیجان انگیزی است که در آن شما کنترل و هدایت توپ غلتان سبز رنگی را به عهده دارید که در هر مرحله باید تمامی مکعب های سبز رنگ موجود در سطح بازی را جمع آوری کرده و علاوه بر پشت سر گذاشتن موانع مراقب باشید توپ از لبه های سطح به بیرون نیافتد. بازی از مراحلی تشکیل شده است که طی کردن آن ها نیاز به دقت دارد.

ویژگی های بازی Goo Ball Madness:
- بازی سرگرم کننده
- دقت در کنترل توپ
- مراحل مختلف
- تعیین اندازه پنجره نمایش بازی
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود SiSoftware Sandra Professional Business / Personal / Enterprise v2012.02.18.30 - نرم افزار تست قطعات کامپیوتر

SiSoftware Sandra یک دستیار خوب و حرفه ای است که در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار کامپیوتر به شما کمک می کند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا کرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ کاتالوگی موجود نمی باشد! شما به کمک این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز کنید. به عنوان مثال کارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی کامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید که درب کیس را باز کنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید! SiSoftware Sandra XII همچنین امکان تست کردن و بررسی سلامت اکثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی کنید.

 

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود MOBILedit! v6.0.2.1506 - نرم افزار کنترل و مدیریت گوشی تلفن همراه

MOBILedit نرم افزاری است که به کاربران این توانایی را می دهد که کنترل کامل قسمت های مختلف گوشی خود را به وسیله کامپیوتر در دست بگیرند. پس از نصب این نرم افزار و اتصال گوشی به کامپیوتر کاربر قادر خواهد بود محتویات داخل گوشی خود را دیده، تصاویر، آهنگ ها، برنامه ها، بازی ها و ... را به گوشی خود انتقال دهد و یا حتی به وسیله کامپیوتر SMS یا MMS بفرستد. همچنین کاربر با یک کلیک ساده می تواند از محتویات داخل گوشی خود اعم از Fileها، SMS ها، شماره های داخل گوشی و سیم کارت Backup گرفته و یا محتویات بین دو گوشی را با هم مبادله کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MOBILedit:
- پشتیبانی کامل از تمام روش های اتصال گوشی به کامپیوتر مانند: infrared ،Bluetooth و یا Cable
- قابلیت اتصال چند گوشی به طور همزمان به کامپیوتر و مدیریت همزمان آنها
- توانایی نمایش جزئیات کاملی از گوشی و سیم کارت (مانند: میزان آنتن دهی گوشی، میزان شارژ باطری، نمایش اپراتور شبکه، نمایش نحوه اتصال، IMEI و ...)
- توانایی اجرا و نمایش محتویات انتخابی کاربر در داخل گوشی
- توانایی اجرای File های داخل گوشی مانند: تصاویر، File های صوتی، Theme، برنامه های جاوا و ...
- دارای ویرایشگری پیشرفته برای ویرایش محتویات داخل phonebook گوشی یا سیم کارت
- قابلیت پاسخ دهی به تماس های دریافتی در هنگام اتصال به وسیله کامپیوتر
- مدیریت کامل SMS های داخل گوشی
- توانایی ذخیره و تهیه نسخه پشتیبان از محتویات گوشی و بازگرداندن آن در صورت از بین رفتن محتویات گوشی
- پشتیبانی از تعداد بسیاری گوشی
- قابلیت نصب Plug-in های جدید
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا
- و ...

 

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
دانلود Static Backup8 v1.206 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل ها و تنظیمات مرورگرها

Static Backup8 نوعی از نرم افزارهای پشتیبان گیری است که می تواند از پیغام های نرم افزار هایی مانند Windows Live Mail, Windows Mail, Outlook Express, Outlook, Thunderbird, Incredimail, The Bat!, Becky و Foxmail نسخه پشتیبان تهیه کند. علاوه بر این به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا از تنظیمات اینترنت اکسپلورر، صفحات محبوب (favorites) و یا تنظیمات فایرفاکس و محتویات پوشه My Document پشتیبان گیری نموده و به طور اتوماتیک به صورت فشرده آن ها را ایجاد کرد. Static Backup8 از Lua پشتیبانی می کند تا شما قادر باشید اسکریپ خودتان را برای بکاپ گیری سفارشی و خاص بنویسید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Static Backup8:
- پشتیبانی از ذخیره سازی فایل های دارای حجم بالا (بیشتر از 4GB)
- امکان زیپ نمودن خروجی
- استفاده آسان و تهیه نسخه پشتیبان تنها با چند کلیک
- صرفه جویی در مصرف حافظه
 پشتیبانی از محبوب ترین نرم افزار های کلاینت ایمیل
- تهیه نسخه پشتیبان از محل ذخیره سازی پیام ها و Address Book نرم افزار Outlook Express، پیام های Windows Mail،  تمامی اطلاعات Outlook 2003, 2007 , 2010،  پیام های  Mail ، Incredimail ، Thunderbird، Becky ، The Bat! و Foxmail،بخش های FireFox و  فایل های پوشه My Document
- و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >