سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوخی، کینه به بار می آورد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خود به فرزندش حسن علیه السلام ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :97
کل بازدید :2154941
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/27
1:14 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

برنامه ای برای تعمیر و تمیز کردن ریجیستر ویندوز ، همان طور که می دانید ریجیستر ویندوز هما قلب ویندوز می باشد که تممی نرم افزار ها بعد از نصب کردن در این مکان فایلی اضافه می کنند و در نتیجه سیستم عامل شما با نصب و حذف مکرر برنامه های کاربری بر روی سیستم شما ، باعث کند شدن ویندوز و پائین آمدن سرعت کامپیوتر شما می شود.
این برنامه
ریجیستر ویندوز شما را پاکسازی می کند و فایلهای زائد و اضافی را پاک می کند این برنامه به دنبال فایها ، پوشه ها ، فونتها ، DLL ، و... اضافی می گردد و با حذف آن به  شما در بالا بردن سرعت رایانه شما کمک می کند.
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : آسان دانلود | گیگارایانه



شما پس از اتصال به اینترنت و یا بر اثر گذشت زمان فایلهای اضافی بر روی سیستم شما کپی میشوند و یا ایجاد میشوند که اکثر این فایلها در جاهای دیگر قرار دارند و اینها به غیر از اشغال فضای هارد دیسک کاری دیگر نمیکنند ! برنامه های زیادی وجود دارند که فایلهای مشابه به هم دیگر را حذف کرده و فقط یک نمونه از آن فایل باقی میگزارند ولی یکی از بهترین این برنامه ها برنامه پرقدرت Duplicate File Remover  میباشد که نسخه جدید آن همراه با کراک وارد بازار شده است و میتوانید آن را از سایت آسان دانلود دانلود نمائید ! در زیر به معرفی برخی از ویژگی های این نرم افزار میپردازیم .

ویژگی های کلیدی این نرم افزار عبارتند از :
- قابلیت چک کردن فایلهای متنی ، باینری ، ویدیویی ، عکسها و ... 
- چک کردن فایلهای صوتی MP3 و تگهای ID3 آنها
- مقایسه بیت به بیت فایلها برای مقایسه هرچه دقیق تر
- قابلیت استفاده بر روی Removable Devices مانند : Floppy, USB
- قابلیت جستجو در دیسکهای موجود در شبکه
- قابل نصب بروی: Windows® 95/98/ME and Windows® NT/2000/XP/2003/Vista
- محیط جادوگری Wizard
- رابط کاربری گرافیکی
- پشتیبانی از زبانهای زنده دنیا
- و . ..

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


اگر پسورد فایلهای Rar خود را فراموش کرده اید نرم افزار RAR Password Cracker آخرین امید شما خواهد بود.تست های صورت گرفته توسط ما نشان داد این برنامه برای یافتن یک پسورد سه حرفی بیش از یک ساعت به جستجو پرداخت که شاید مدت زمان زیادی باشد اما با توجه به اینکه RAR Password Cracker هنگام اجرا مقدار بسیار جزئی از حافظه کامپیوتر را اشتغال می کند می توانید بدون نگرانی از کاهش سرعت سیستم، آنرا برای مدت زمان طولانی فعال نگاه دارید تا به جستجوی پسورد فایل Rar اقدام کند.
این نرم افزار دارای یک محیط ظاهری کاربرپسند و بسیار راحت است. در هنگام اجرا نرم افزار پیش بینی می کند که چه مدت زمان لازم است تا پسورد فایل Rar شکسته شود. ضمن آنکه همیشه می توانید با کلیک بر روی آیکون کوچک شده ی برنامه، مقدار زمان باقی مانده را مشاهده کنید.
در صورتیکه پس از زمان مشخصی نرم افزار نتوانست پسورد فایل Rar را تشخیص دهد و شما نیازمند خاموش کردن سیستم خود بودید، این برنامه می تواند در راه اندازی بعدی ویندوز مجددآ جستجوی خود را از همان مقدار قبلی ادامه دهد.
آخرین نسخه از این نرم افزار RAR Password Cracker 4.12 می باشد که با استفاده از دو روش به یافتن پسوردها اقدام می کند روش نخست "bruteforce" و روش دوم "dictionary" است. هرچند که فایل های "dictionary" بصورت پیش فرض در برنامه وجود ندارند و شما باید خود آنها را به نرم افزار اضافه کنید.
نرم افزار RAR Password Cracke برنامه ای کارآمد برای تمامی کاربرانی است که روزانه با تعداد زیادی فایل های فشرده Rar سر و کار دارند.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


جدیدترین نسخه نرم افزار معروفAcrobat Reader که توسط شرکت Adobe به بازار آمد. که به شما کمک می کند فایلهای PDF را در روی اینترنت یا بر روی کامپیوتر خود مشاهده نمائید.
 ویرایش جدید این
نرم افزار با هدف رفع نواقص امنیتی موجود در ویرایش قبلی آن بوده است.قبلا ً مشخص شده بود که استفاده از ویرایش قبلی Adobe Reader  به هکرها و کاربران مزاحم این اجازه را می دهد که بتوانند کامپیوترهایی که از اینترنت اکسپلورر 7 (IE7)  استفاده می کنند ، تحت کنترل خود درآورند.در Adobe Reader 8  دکمه ای تحت عنوان  Start Meeting وجود دارد که با فشار دادن آن ، نرم افزار Adobe Acrobat Connect Professional  به کار می افتد.افرادی که ویندوز ویستا را نصب کرده​اند، احتمالا با مشکل عدم باز شدن نرم​افزار Adobe Acrobar Reader در این ویندوز، مواجه شده​اند. که می توانند از این نسخه استفاده کنند.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/1::: 2:9 ع
نظر()
  
  

منبع : آسان دانلود | گیگارایانه

اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید برای برنامه خود یک فایل نصب حرفه ای و زیبا درست کنید و حوصله کار با برنامه های سنگین مثل InstallShield را ندارید بهترین گزینه برای شما برنامه قدرتمند و زیبای Setup Factory 7.0 میباشد . این برنامه با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز در ضمینه ساخت فایل های نصب شما را در این امر یاری میکند و برای شما فایل های نصب حرفه ای میسازد و امکانات فراوانی به شما خواهد داد. Setup Factory 7.0 ساخت شرکت معروف Indigo Rose است . 
امکانات نرم افزار Setup Factory 7.0 عبارتند از :
- ساخت فایل های نصب برای مکان های مختلف مانند : اینترنت ،سی دی ،دی وی دی ،  شبکه های محلی و . . .
-
پشتیبانی از حجم های بالا برای نصب
- پشتیبانی کامل از محیط های برنامه نویسی مانند : Visual Basic و NET.
- پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن ( drag and drop )
- قابلیت برنامه نویسی در فایل نصب و صدا کردن فایلهای DLL
- دارا بودن Action Wizard برای برنامه نویسی آسان تر
- دارای صدها طرح آماده و قابلیت ویرایش آنها
- سازگاری با سایر برنامه های ساخت این شرکت مانند :
AutoPlay Media Studio و TrueUpdate و Visual Patch
- دارای ساخت جادوگری فایل نصب (Project Quick Start Wizard )
- پشتیبانی از ویندوز 95 تا ویندوز
ویستا
- قابلیت ساخت فایل های نصب درایور سخت افزار ها (Install Device Drivers )
- پشتیبانی از
زبانهای زنده دنیا از جمله فارسی و انگلیسی
- و . . .
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >