سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2154884
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/26
8:50 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

آخرین نسخه جدید نرم افزار WinRAR برای فشرده سازی انواع فایلها توسط شرکت RarLabs ارائه شد. که یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایلهای فشرده می باشد. این نسخه یک نسخه 32 بیتی می باشد. و می تواند فایلهای rar را تا 10 در صد بیشتر از فایلهای ZIP فشرده سازد. همچنین این نسخه می تواند فایلهای RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را پشتیبانی کند.
مشخصات این نسخه :
 - اصلاح خطایی که در هنگام باز کردن فایل های فشرده با حجم 4 گیگابایت و فرمت UDF ISO وجود داشت.
 - توانائی تغییر پوسته برنامه به انواع مختلف
 - پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
 - افزوده شدن دکمه های UP و DOWN در قسمت "Organize profiles"
 - افزوده شده گزینه ی جدید "Save archive copy as..." در منوی "File"
 - گزینه ی جدید "Request administrative access" در تنظیمات "Advanced"
 - اضافه کردن پوسته های بسیار جذاب برای ویندوز ویستا
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


Cannot read from the source file or disk ! این پیغام خطا برای بسیاری از کاربران رایانه آشناست و از سویی دیگر بسیار نا خوشایند . حتما برای شما نیز پیش آمده که هنگام اجرایی فایلی از روی یکی از حافظه های جانبی مانند فلاپی، سی دی و دی وی دی و یا حتی هارد دیسک، حافظه قادر به خواندن فایل نباشد و چنین پیامی یا پیامی با مضمون مشابه بر روی صفحه مانیتور درج گردد . شاید این پیغام پایان راه نباشد و بتوان باز به آن اطلاعات آسیب دیده دسترسی پیدا کرد !
معمولا کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز هنگام کپی اطلاعات و یا فایل ها از حافظه ای به حافظه ی دیگر، زمانی که قادر به خواندن قسمتی از فایل نباشند ادامه عملیات کپی را متوقف کرده و همان میزان قسمتی را که کپی شده است را نیز به طور خودکار حذف می نمایند و بدین ترتیب کاربر قادر به انتقال هیچ بخشی از فایل آسیب دیده خود نخواهد بود !
AnyReader نرم افزاری جدید و قدرتمند و از سری محصولات وب سایت Object Rescue است که ابزاری مناسب برای کپی اطلاعات آسیب دیده از حافظه های جانبی مختلف مانند انواع CD ها و DVD ها، فلاپی دیسک و یا هارد دیسک می باشد و این مشکلات کپی سیستم را تا حد بالایی رفع خواهد نمود . روال کار نرم افزار بدین ترتیب است که هنگامی مواجه با قسمت ناخوانایی از دیسک و حافظه جانبی، علاوه بر سعی کردن به طرق مختلف برای خواندن آن بخش، عملیات کپی را متوقف نخواهد کرد و قسمت های ناخوانا را به صورت Blank باقی گذارده و عملیات کپی را از ادامه بخش ناخوانا ادامه خواهد داد ! بدین ترتیب حتی در صورت بازنگشتن تمامی فایل، بخش قابل توجهی از آن بازیابی خواهد شد .
قابلیت جالب و منحصر به فرد دیگر این نرم افزار قابلیت بازیابی اطلاعات بد کپی شده مخصوصا در شبکه های Wi-Fi نا مطمئن است که بسیاری اوقات هنگام عملیات کپی ارتباط قطع شده و شروع مجدد عملیات دریافت موجب آسیب دیدن فایل خواهد شد .
AnyReader در چه موقعیت هایی می تواند مفید واقع شود ؟
هنگامی که درایو CD/DVD شما قادر به اطلاعات خش دار و آسیب دیده دیسک نباشد ،شیوه استاندارد و معمولی کپی به دلایلی قادر به کپی فایل آسیب دیده نباشد ،شما دو فایل خراب و بد کپی شده در اختیار دارید که مایل به انتخاب فایل با وضعیت بهتر هستید ،شما به دلیل اتصال نامناسب قادر به دانلود یک فایل از طریق شبکه LAN نیستید .
و ....

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

MagicTweak نرم افزاری است برای بهینه سازی و شخصی سازی محیط ویندوز شما این نرم افزار در محیطی دوستانه به شما امکان دستیابی به هزاران تنظیم مخفی ویندوز را خواهد داد و میتوانید ویندوز را آنگونه که تمایل دارید تنظیم کنید! در واقع برای اعمال هرگونه ترفند رجیستری نیازی به ویرایش رجیستری ویندوز نخواهید داشت و تنها در محیط گرافیکی این برنامه میتوانید به مقصود خود برسید.
قابلیت های کلیدی این نرم افزار :
قابلیت تغییر و تنظیم مجدد تنظیمات اصلی و مخفی ویندوز ، دارای محیطی دوستانه و زیبا ، دارای قابلیت بهینه سازی و افزایش سرعت اتصال به اینترنت ، کنترل عناوین startup ، فعال سازی چندین تنظیم مخفی و مفید در محیط ویندوز ، پاک کردن و حذف موثر تر نرم افزار های نصب شده در سیستم عامل . نمایش لیستی از پردازش های پشت صحنه ویندوز با قابلیت اتمام پرداز های مورد نظر ، قابلیت پاکسای رد پاها و از بین بردن تاریخچه های غیر مطلوب و فایل های غیر ضروری
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

نرم افزار رایگان برای پارتیشن بندی هارد دیسک شما که میتوانید هم به صورت دیسکت راه انداز و هم به صورت سی دی راه انداز از آن استفاده کرده ، اگر شما از محیط Fdisk داس خوشتان نمی آید . و می خواهید پارتیشن بندی هارد دیسک خود را در محیطی شبیه به وینددوز انجام دهید. می توانید از این برنامه بسیار جالب استفاده کنید. شما اگر تجربه پارتیشن بندی با پارتیشن مجیک را داشته باشید می توانید به راحتی از این محیط نرم افزار استفاده کنید.
قابلیت های
نرم افزار :
 - دارا بودن محیطی شبیه به
ویندوز
 - ساختن پارتیشن در محیطی جذاب
 - پاک کردن پارتیشن
 - فرمت کردن پارتیشن
 - دیفرگ کردن
هارد دیسک
 - جابجا کردن پارتیشن
 - مخفی کردن
پارتیشن
 - و ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


امروزه با ارزان شدن حافظه های جانبی یا همان فلاش دیسکها روز به روز روبه افزایش می باشد.  و افراد بسیاری از نیازهای روزمره حمل و نقل اطلاعات مهم خود را از این طریق رفع می نمایند. تصور کنید که شما سهوا یا عمدا اطلاعات مهمی را از روی Flash Disk یا CoolDisk یا Memory Card خود حذف کرده اید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا دیگر امیدی به بازگشت فایلهای مهم و حیاتی از دست رفته از حافظه دیسک Flash شما نیست ؟
Smart Flash Recovery نرم افزاری ابزاری کوچک و بسیار مفید و در عین حال کاملا رایگان یا از شرکت نرم افزاری Smart PC Solutions است که محصولات و ابزارهای کمکی ساده و متعددی را برای سیستم عامل ویندوز عرضه کرده است . Smart Flash Recovery به آسانی و تنها با چند کلیک ساده به کاربر آماتور خود اجازه جستجو و بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه های دیجیتالی همچون Flash Drive ها،  USB Drive ها، دوربین های دیجیتالی ، Memory Stick ها، PC Card ها ، Multimedia cardها و Secure Digital Card ها را می دهد.
نرم افزار قابلیت باز یابی انواع فرمتهای رایج همچون فرمتهای متنی به خصوص فرمتهای Microsoft Office، انواع فرمتهای تصویری، انواع فرمتهای ویدیویی، فرمتهای صوتی و فرمتهای فایلهای فشرده را داراست .
آخرین ویرایش عرضه شده از Flash Recovery با ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد !

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/1::: 1:39 ع
نظر()
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >